22 mei - Reisverslag uit Funtana, Kroatië van Ingrid Hogewoning - WaarBenJij.nu 22 mei - Reisverslag uit Funtana, Kroatië van Ingrid Hogewoning - WaarBenJij.nu

22 mei

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

23 Mei 2017 | Kroatië, Funtana

De laatste dagen op de camping in Funtana gebleven.

Fijne camping, goede plek aan de rand van de zee en goed toiletgebouw, ook niet onbelangrijk en ook nog eens lekker weer!

In Porec geweest en vandaag in Vrsar.  Vrsar is tegen een berg op gebouwd, hele smalle steile straatjes. Leuk om te zien. Aan de haven een cappuchino gedronken en bij bistro Rimini in Funtana gegeten

Gijs een grillpannetje met....hoe kan het anders....een mixed grill en ik een portie gepaneerde inktvis. Heerlijk!

Je krijgt daar ook een slibovich of een likeurtje (Juliska) aangeboden. Deze keer niet 1 maar wel 3 ook héérlijk.

Na het eten kregen we een wafel met jam en slagroom van het huis en ook de koffie stond niet op de bon.......

Nadat we betaald hadden kregen we ook nog een 1/2 litertje Juliska mee voor thuis.

Wat hebben we daar goed gegeten, gelachen en leuk behandeld! Die bistro houden we in ere!!

Daarna spullen opgeruimd en caravan vertrekklaar gemaakt waar morgen vangt de thuisreis weer aan. Jammer want het is bijna weer voorbij .......

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.