13 en 14 mei - Reisverslag uit Stobreč, Kroatië van Ingrid Hogewoning - WaarBenJij.nu 13 en 14 mei - Reisverslag uit Stobreč, Kroatië van Ingrid Hogewoning - WaarBenJij.nu

13 en 14 mei

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

15 Mei 2017 | Kroatië, Stobreč

Zaterdag 13 mei, vanmorgen afscheid genomen van de eigennaar van de camping en 09.44 uur vertrokken richting Stobrec/Split
Erg heiig en grijze luchten maar dat klaarde helemaal op en het werd heerlijk weer! 2x de grens over Bosnie/Kroatie vv maar nu zonder problemen of lange wachttijden o.d. pffff

We reden weer een verschrikkelijk mooie rit! Bergen en zee, geweldig! Bij een kraampje langs de weg heul veul lekkere sinaasappels komkommers en tomaten gekocht. Héérlijk en voor maar 55 kuna!.

Ergens halverwege even pauze gehouden bij het Bacinska Jezera merengebied. Mensen wat mooi daar! Je kijkt je ogen uit! Er zij n hier nu toch wel veel van die natuurparken.
Daarna weer door naar de volgende camping. Rond 15.00 uur waren we daar. Goede reis geweest en geen gekke dingen gebeurd! (Gelukkig)

Snel de caravan neergezet op een prachtplek aan het strand en boodschappen doen, we zijn in broodnood en morgen is het zondag........

14 mei......moederdag wat gek. Voor het eerst niet thuis op moederdag mmmmm.....

Heerlijk weer en buiten ontbeten. Daarna van de zon genoten en nog een wasje gedaan.

Daarna Split bekeken, een grote stad met veel hoogbouw oud en nieuw en een haven. Erg druk.
Daarna Stobrec even onveilig gemaakt em weer terug naar de camping. Hiermee tijdens het heetste moment van de dag genoten van de airco in de auto. :-)

Vanwege moederdag op het terras van de camping gegeten. Heerlijk Gijs weer een mixed grill en ik gegrilde inktvis op een bedje van spinazie. Héérlijk.

Dus dit was gewoon een dagje genieten. Eigenlijk zouden we vandaag weer verder gaan, maar de mooie plek heeft ons vastgehouden. Zo ook morgen want we blijven nóg een dagje.

• 16 Mei 2017 - 20:05

Ramona:

Zucht, ziet er weer héérlijk uit!
    En waar gaat de reis morgen heen?

• 17 Mei 2017 - 23:54

Ingrid:

Morgen?
    We zijn al op de terugweg.... richting Tribanj
    Werk wacht dus .......