30 04 17 - Reisverslag uit München, Duitsland van Ingrid Hogewoning - WaarBenJij.nu 30 04 17 - Reisverslag uit München, Duitsland van Ingrid Hogewoning - WaarBenJij.nu

30 04 17

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

30 April 2017 | Duitsland, München

Na een hele koude nacht met nachtvorst vanmorgen vroeg uit de veren. Zonnetje scheen heerlijk, lekker ontbeten en weer op weg. Onderweg, we zaten hoog in de bergen lag er sneeuw!!
Mooie route, Duitsland is ook wel erg mooi. We hadden een camping uitgezocht in Augsburg waar we ca 15.00 uur aankwamen. De zon scheen heerlijk en we dachten daar nog even van te genieten. Maar de camping stond ons al niet zo aan op het eerste gezicht en toen was de receptie ook nog eens gesloten. Je kon ze wel bellen, maar ja met een nederlandse 06 ga ik dat niet doen. Niet lang over nagedacht, een volgende camping opgezocht ca 80 km verder ter hoogte van Munchen en daar ons kamp opgeslagen. Helemaal prima! De camping ligt mooi aan de Pfilsensee. Wel een plek om een weekje te bivakkeren maar nu doen we dat niet.
Onze buurman, een Duitser, vertelde dat hij ook vandaag aangekomen (2 dg later dan de bedoeling) was omdat hij geen winterbanden heeft en er gisteren nog sneeuw lag! Pfieuw wij een gelukkie want wij hebben ook geen winterbanden en dat is hier verplicht bij sneeuw of gladheid.
Mooi meer, lekker rondgelopen nog even van t zonnetje genoten en n hapje gegeten. Het windje is nog fris dus ik verwacht weer n koyde nacht.

Voor nu alvast welterusten!

• 30 April 2017 - 21:42

Tessa:

Jeetje! De 1e ervaringen zijn er al! Goed dat jullie lekker door gereden zijn en zeker een gelukkie!

• 01 Mei 2017 - 18:58

Raming Hogewoning:

Wat jammer dat de 1e camping niet beviel, maar wel genoten!
    Leuke foto's!